fredag 15. april 2011

Heldige meg!

For ikke mange dagene siden var jeg så heldig å få bli med å dele
en arv etter min farmor. Jeg fikk aldri møtt henne,derfor er det ekstra
koselig å ha noen minner etter henne i form av ting. Det hadde selvfølgelig
vært enda bedre å hat personlige minner om min farmor,men hun døde
ett års tid før jeg ble født.
Syns dette smørfatet er så koselig!

Gamle melkeflasker,fine å servere eple og appelsinjuice i.
Passer ikke alltid å sette pappkartongene på bordet.


Se på disse søte melkespannene da!
Disse gamle klesklypene ville ingen ha,men jeg har en plan med disse.

Vakkre!
Den høye mugga serverte farmor sjokolade i,det vil jeg også gjøre.
Jeg fikk med meg mange ting som ingen andre syns var noe å ha.
Denne kleshengeren foreksempel,knyta på ei sløyfe jeg og da ble
den jo super fin å henge den gamle underkjolen på,som jeg
hadde fra før.



Jeg fikk med meg større ting også,som stoler,bord,nattbord og gamle
vinduer,men det får vente til en annen gang.
Mye fint ja!?

DERE FOR HA DET GODT TIL NESTE GANG!


1 kommentar:

  1. Var det sånn at de kaffekoppene/fatene med gullkant var til salgs:)

    SvarSlett