lørdag 10. mars 2012

Ruskevær og sveler.

Dagen starta så fint i dag med sol og blå himmel. Men plutselig
så snudde det til snøvær og vind. Og slik har dagen fortsatt å være.
Jeg får så lyst til å bake jeg når det er dårlig vær, tenne lys å kose meg inne!


Jeg hadde en liter med kulturmelk i kjøleskapet som var greit å
bruke opp. Laga derfor svelerøre,det er jammen lenge siden sist!



Det ble en stor røre så jeg sendte en melding til min svoger Idar,
og lurte på om han ville komme på kaffe og sveler. Og det ville han
så klart. :-) Så med guttene ble vi fem rundt bordet. Gutter på 14 og
16 spiser mange sveler, så det ble jammen ikke så mye igjen etter
at kaffeslaberaset var over!

Deilige sveler med rømme og syltetøy, mmmmm!



Må også få vise dere hva jeg fikk av mannen min på
selveste kvinnedagen! Jeg ble overasket, men veldig
glad! Flotte farger i buketten, ja til et fargerikt fellesskap!
HA EN KOSELIG KVELD DERE!

4 kommentarer:

  1. mm, svelene så gode ut! ja, ikke mye å være ute for i dag! jeg gjorde et forsøk, det var friskt, for å si det sånn :)

    SvarSlett
  2. Å, det så deilig ut ja!!
    Godt at en kan kose seg inne når det rusker skikkelig ute.
    Håper uka di blir like hyggelig som helga har vært!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  3. Naam, så godt ut:) Ser du også skal på bloggtreffet, vi møtes der! :D Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer alle tre. Ja,jeg skal på bloggetreff, gleder meg til det. Jobber først på dagen jeg da, men kommer på ettermiddagen. Blir koseli å hilse på deg Natalie. Trivelig å treffe deg også kjære sambygding mkm :-), du har jo en stor finger med i forberedelsene! Du skulle ha kommet du også tante Titti, det hadde vært koselig! :-) Fin kveld til dere alle!

    SvarSlett