fredag 8. april 2011

Fuglehus

Fra  pie design kommer ide' og mønster på dette fuglehuset på blomsterpinne.
Damene i Pie design er to gode venner av meg,Tone Stenkløv og Miriam Morken.
De har gitt ut to bøker,Julegleder og Vårgleder. Bøkene er en inspirasjonskilde
for de som ønsker å skape noe med hendene.Kan anbefales!
Slik malte jeg det på den andre siden. Jeg er så heldig at jeg har en mann
som er snekker,han skjærer ut og pusser husene klare til å males.
Her er en annen variant. Det er litt større og brukes som dørskilt.
Her kan en henge på pynt etter hummør og årstid.
Pinnen som pippipene skal sitte på ,datt av å ligger under trappa.

Her er et annet fuglehus som min mann har laget.Der er egentlig en
fuglemater som en kan sette en meisebolle i. I julen hang den ute ved
inngangsdøra, og da satte jeg i et rødt eple. Men nå har en liten dundott
av en påskekylling tatt bolig i huset. Den fikk komme inn i stuevarmen
for det blåser og snør ute.
ØNSKER DERE ALLE EI GOD HELG!


1 kommentar:

  1. For noen herlige fuglehus din mann har laget, heldige deg. Utrolig kreative og så koselig å ha noe så flott som man har laget selv. Dessverre er verken jeg eller mannen noen finsnekkere så slike ting må nok kjøpes hos oss :-O

    Jeg leste akkurat kommentaren din inne hos meg og ble helt rørt. Tenk at du liker bloggen min så godt - ble rent rørt jeg nå. Tusen, tusen takk for så utrolig fine ord. Synes du har en kjempefin blogg. Her må jeg legge meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre :-)

    Stor klem fra
    Netta

    SvarSlett